Direktor ruske kompanije "RŽD Internešenel" Mansurbek Sultanov izjavio je da je ta kompanija spremna da vrlo brzo postavi prvi kilometar brze pruge Beograd - Budimpešta.
Када прораде оба колосека брзе пруге, више неће бити ЖЗ ни у Бешки, ни у Чортановцима, него ће се изградити нова станица у атару између оба села.
То се може видети у плановима на инђијском сајту.
Требало би инсистирати, да селима, ипак, остану станице.
Па ни на Западу, брзом пругом не иду само експрес возови, него и локални, поготово кад постоје дупли колосеци.
Бешчани, заједно са чортановчанима, морали би да инсистирају да им остану станице, јер поред целокупне инвестиције, шта значи уштеда у једној станици, а народу би то пуно значило.
cwele
12.06.2018 • 13:19
@Комша
" .. Видео сам ово што Руси граде. Иде то добро. .."
Jadni Francuzi napravise pruge za TGV (574 km/h) bez ruske pomoci . Ne razumem kako .
Незнање или шта? Што ми сами не правимо пруге? Не можемо јер смо све фирме упропастили па сад морамо да зовемо странце да нам праве, исто као и путеве. Русе, Кинезе или Французе, небитно, ко понуди најбоље услове...
Тих 574кмч је рекорд ТЖВ-а. ТЖВ се у просеку крећу између 270 кмч до 320 кмч. И то у једној огромној Француској. За Србију је 200кмч и више него довољно јер смо мала земља и градови нису пуно удаљени једни од других као у Француској. Мало реалности молим само, а не фантазирања да нам требају пруге за 500 на сат...
Nekada davno, u jednoj brdovitoj zemlji na divljem Balkanu, postojali su neki ljudi.
Nisu imali potrebu da pričaju, ali su imali obavezu da urade i malo propagande, jer su tada takvi uslovi u svetu postojali. *Propaganda - to vam je marketing, staromodno rečeno.)
Međutim, ti ljudi su ipak više radili nego što su pričali.
Nije bilo prezentacije planova.
Nije bilo mnogo objašnjavanja narodu, zašto to treba da se uradi.
Nisu postojali NBS, Trezori, Finansijske komisije i međunarodne podrške.
Ljudi su jednostavno pozvali narod, dali mu nešto da pojede i popije, uveče logorsku vatru i mnogo pesme, eventualno danas omrznuto nam kolo.
I bi urađeno.
A zatim sledeće i sledeće.... množilo se to.
Pa su nas, danas njihove pljuvačke, a tada sklone nam novine stavljale na naslovnu stranu, kao privredno čudo.
A danas?
Danas je izgleda, najvažnije pričati i na plakat staviti.
Kažu, marketing.
kao da su nam ikada marketing i priča koru hleba u usta stavili.
Ma, jok.
Borac za ljude i normalan narod.
Ne pitam čiji je, ako je pored mene i živi kao ja.
p.s.
Ne volem BG više od tebe, u to moreš bit siguran.
A opet morem da bidnem patriJota sa J. I kako god me nazoveš.
Dovoljno je da gledam ko i kako čini zlo i da ne zahebavam nikog bez preke potrebe.
Jer, zahebavanjem nisam nikog pobedio.
Nevolja je što ste vi pojam patriote izjednačili sa ovom vlašću, očigledno pro-američkom.
E, pa, nisu svi uz ovu vlast, a mogu biti i patiote.
Što će se u nadolazećim događajima.... prikazati.
Agencuja TANJUG , 06.04.2016.g. : "...u 2017. god. počinje izgradnja autoputa Novi Sad -Ruma-Šabac..." ( Zorana Mihajlović ) . Nadam se gospodo da vam je sad sve jasno oko spomenutog tunela kroz Frušku Goru (da ne bude zabune).
"biće osposobljen za brzine od 200 kilometara na sat."
to se odavno u Evropi vise ne smatra brzom prugom . Ali ovde mnogi ne znaju koliko mi zaostajemo .
Ниси ти био у Европи. Пруга Пешта-Беч је грађена као брза пруга. Воз не иде преко 200кмч. Не могу све земље имати брзине као једна Француска. Терен и велилина тих земаља као и близина градова не дозвољавају велике брзине. Ајде направи воз који ће да иде 400кмч кроз Холандију која је јако густо насељена! Нема шансе.
Видео сам ово што Руси граде. Иде то добро. Драго ми је да нема превелике медијске помпе као код аутопутева.
od putnika se na železnici nikad nije živelo, živelo se od prevoženja tereta; Mi državne železnice više nemamo (uslovno rečeno), imamo liberalizovano železničko tržište sa trasama (državnim) koje se naplaćuju i sa učesnicima na tržištu od ex državne železnice (sada a.d.) i domaćih privatnih operatera, pri tom se otvaramo i za strane operatere; Najbitnije pitanje je kako se država opredeljivala za razvoj svoje infrastrukture, da li za potrebe i u funkciji domaće privrede i stanovništva držeći se standarda koji vladaju u EU ili je njeno opredeljenje da joj infrastruktura bude isključivo i samo skupa i koherentna sa EU infrastrukturom, makar domaćoj privredi, stanovništvu i životnoj sredini pri tom pričinjavala samo štete. Dakle, bitno je odgovoriti na pitanje šta država gradi, zašto gradi i kome gradi?
Šta se radi sa parama, kada radove nema ko da plati, a Železnica nema interesa da napravi tolikog Žeželja:
http://www.novisad.rs/eng/european-parliaments-stabilization-and-association-parliamentary-committee-visit-novi-sad
https://www.ekapija.com/news/1125472/u-maju-nastavak-izgradnje-zezeljevog-mosta
Evo me u Beogradu, dođoh sa vozom, video sam da nešto prave kod Čortanovaca, impresivno izgleda, dva tunela... Inače kod Pazove vož išao 120 kmh i imao dam osećaj da će ispasti koliko je sve drndalo...
Trenutno postoji 1 tunel (austrougarski) a sad ce postojati 2. I stvarno ljudi rade normalno, cak i pre rokova (kao sto su i na Zezeljevom postavili prugu za ~nedelju dana), za razliku od nasih zeleznicara koji i po Vojvodini i po BG i po Srbiji debelo kasne (a najvise vole da proglase radove zavrsenim, svecano otvore i onda se vrate da rade jos mesecima/godinama)
Pogledajte trenutnu trasu pruge na karti i sve će Vam biti jasno. Otkad su Austrougari izgradili prugu Novi Sad – Zemun, vozovi idu kroz tunel kod Čortanovaca, a bilo bi suludo produžavati prugu i praviti dva nova mosta samo da bi išao ravnicom kao autoput (naročito sad posle izgradnje novog železničkog mosta u Novom Sadu). Ovde se samo radi o igradnji novog tunela i vijadukta koji će „ispeglati“ trasu tako da vozovi mogu da idu većim brzinama. Trenutno od Sremskih Karlovaca do Beške postoji veliki broj krivina pa vozovi ne mogu brže od 80 km/h.
Inače, prugom od Novog Sada do Beograda ima oko 15 km manje nego autoputem. Vijadukt i tunel će skratiti trasu još za kilometar.
Hehheee, vidim bacim kosku i odmah svi pametuju i glodju, tunel Cortanovci ce biti pruga koju zuti placaju a tunel Ruma bi trebalo da bude za putnicki saobracaj, zato sam i lupio da ce Irig dobiti zeljeznicu stanicu !! Taj tunel Ruma nikad al, NIKAD nece biti izgradjen jer se sve vuce za bgd od Temisvara ka srbistanu, Vojvodina se zaobilazi i to naveliko, to bi ojacalo regiju, cena zemlje i nekretnina bi porasla a ovako bolje da propada pa da jeftino pokupuju razni glumci i bgd lopovi !
Vas TACAN i PROVEREN podatak ima nekoliko minusa . Ne ulazi mi u glavu zasto i zbog cega . Jos ste prilozili i link . Taj sto vam je dao minus po meni jedino to radi zbog zavisti sto je Svajcarska izgradila takav grandiozan tunel .
Tebi je izgleda, jedino to bitno, o kojoj god temi se radilo.
Ne brini.
Biće nas dovoljno, za tvoje, kad dođu.
Jer, ti nisi sa ovih prostora, samo se tako potpisuješ.
"NS 12.06.2018 • 10:45
Brza pruga Beograd -Budimpesta je jedan projekt .
Tunel kroz Frusku Goru drugi.
O cemu se radi u tekstu molim ?"
Radi se o 2 cevi tunela kod Čortanovaca koje trebaju da zamene postojeći Austrougarski tunel i reše trenutno najsporiju deonicu na pruzi BG-NS. Dakle nema veze sa magistralom/autoputem do Rume.
Inače Rusi i Mostogradnja za razliku od većine gradilišta u Srbiji mahnito peglaju ovu deonicu i napredak je očigledan. Šta god ko mislio - Rusi znaju kako se pravi pruga.
Otkad zivim u ovoj "drzavi" stalno slusam o nekim izgradnjama , koridorima , prugama ...a ono sve gore i gore ... sama rec koridor ili brza pruga izaziva mi glavobolju .
Znaci Irig ce imati zeljeznicu stanicu !! Wow, pa to ce biti divno, kineska ulaganja u srbistan su veoma znacajna, za nas i regiJon, sad cemo preko aliekspresa sve i svasta da narucujemo, jeftino i nekvalitetno a domaci radnici mogu dalje odavde da idu jer nece biti potrebe za njima,sve cemo da uvozimo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Izgradnja tunela kroz Frušku goru po planu, uskoro moguć prvi kilometar pruge
Autor: TV Prva, 021
Novi Sad
•12.06.2018.
•10:01
Komentari 45
Tata Ikun
Чортановци
То се може видети у плановима на инђијском сајту.
Требало би инсистирати, да селима, ипак, остану станице.
Па ни на Западу, брзом пругом не иду само експрес возови, него и локални, поготово кад постоје дупли колосеци.
Бешчани, заједно са чортановчанима, морали би да инсистирају да им остану станице, јер поред целокупне инвестиције, шта значи уштеда у једној станици, а народу би то пуно значило.
vslv
Чортановци
Село се, заједно с припадајућом шумом, због ових радова тако урнише, да би најмање од свега требала да им се остави железничка станица!
Село је до сада имало две станице, а након отварања брзе пруге, неће имати ни једну!
На “сва уста” се пропагира развој села, а за Чортановце, нико од садашње власти не мари!
Rotkvarija
Podsećam
/
комша
12.06.2018 • 13:19
@Комша
" .. Видео сам ово што Руси граде. Иде то добро. .."
Jadni Francuzi napravise pruge za TGV (574 km/h) bez ruske pomoci . Ne razumem kako .
Незнање или шта? Што ми сами не правимо пруге? Не можемо јер смо све фирме упропастили па сад морамо да зовемо странце да нам праве, исто као и путеве. Русе, Кинезе или Французе, небитно, ко понуди најбоље услове...
Тих 574кмч је рекорд ТЖВ-а. ТЖВ се у просеку крећу између 270 кмч до 320 кмч. И то у једној огромној Француској. За Србију је 200кмч и више него довољно јер смо мала земља и градови нису пуно удаљени једни од других као у Француској. Мало реалности молим само, а не фантазирања да нам требају пруге за 500 на сат...
Hm
Gladius et anus
Drug Tito
Šta pričate? RADITE!
Nekada davno, u jednoj brdovitoj zemlji na divljem Balkanu, postojali su neki ljudi.
Nisi rekao najbitnije , tada je postojao drug Tito.
Jj
Komunista
Nisu imali potrebu da pričaju, ali su imali obavezu da urade i malo propagande, jer su tada takvi uslovi u svetu postojali. *Propaganda - to vam je marketing, staromodno rečeno.)
Međutim, ti ljudi su ipak više radili nego što su pričali.
Nije bilo prezentacije planova.
Nije bilo mnogo objašnjavanja narodu, zašto to treba da se uradi.
Nisu postojali NBS, Trezori, Finansijske komisije i međunarodne podrške.
Ljudi su jednostavno pozvali narod, dali mu nešto da pojede i popije, uveče logorsku vatru i mnogo pesme, eventualno danas omrznuto nam kolo.
I bi urađeno.
A zatim sledeće i sledeće.... množilo se to.
Pa su nas, danas njihove pljuvačke, a tada sklone nam novine stavljale na naslovnu stranu, kao privredno čudo.
A danas?
Danas je izgleda, najvažnije pričati i na plakat staviti.
Kažu, marketing.
kao da su nam ikada marketing i priča koru hleba u usta stavili.
cwele
" .. Видео сам ово што Руси граде. Иде то добро. .."
Jadni Francuzi napravise pruge za TGV (574 km/h) bez ruske pomoci . Ne razumem kako .
czgd
Konacno komentar i od jednog patriJote .
Vi ste moj idol .
miky
"Ниси ти био у Европи."
Citaoc vam je to rekao ?
PatriJota
Borac za ljude i normalan narod.
Ne pitam čiji je, ako je pored mene i živi kao ja.
p.s.
Ne volem BG više od tebe, u to moreš bit siguran.
A opet morem da bidnem patriJota sa J. I kako god me nazoveš.
Dovoljno je da gledam ko i kako čini zlo i da ne zahebavam nikog bez preke potrebe.
Jer, zahebavanjem nisam nikog pobedio.
Nevolja je što ste vi pojam patriote izjednačili sa ovom vlašću, očigledno pro-američkom.
E, pa, nisu svi uz ovu vlast, a mogu biti i patiote.
Što će se u nadolazećim događajima.... prikazati.
Dabisha
Комша
to se odavno u Evropi vise ne smatra brzom prugom . Ali ovde mnogi ne znaju koliko mi zaostajemo .
Ниси ти био у Европи. Пруга Пешта-Беч је грађена као брза пруга. Воз не иде преко 200кмч. Не могу све земље имати брзине као једна Француска. Терен и велилина тих земаља као и близина градова не дозвољавају велике брзине. Ајде направи воз који ће да иде 400кмч кроз Холандију која је јако густо насељена! Нема шансе.
Видео сам ово што Руси граде. Иде то добро. Драго ми је да нема превелике медијске помпе као код аутопутева.
27x160
Šta se radi sa parama, kada radove nema ko da plati, a Železnica nema interesa da napravi tolikog Žeželja:
http://www.novisad.rs/eng/european-parliaments-stabilization-and-association-parliamentary-committee-visit-novi-sad
https://www.ekapija.com/news/1125472/u-maju-nastavak-izgradnje-zezeljevog-mosta
Jutros
Vosha u srcu
ne volim bg
Vi ste borac za srpstvo ?
@Johny O.
Nikola
Inače, prugom od Novog Sada do Beograda ima oko 15 km manje nego autoputem. Vijadukt i tunel će skratiti trasu još za kilometar.
PERICA ###
Da propadaju ko zna koliko još godina!
Pa onda sledi tender za zamenu istih...
boyan
"@LALA
Biće nas dovoljno, za tvoje, kad dođu.
Jer, ti nisi sa ovih prostora, samo se tako potpisuješ."
Licno poznajete citaoca te stoga pouzdano znate da nije sa ovih prostora ?
Sta ste vi , telepata ?
Dejan
Zavist
Vas TACAN i PROVEREN podatak ima nekoliko minusa . Ne ulazi mi u glavu zasto i zbog cega . Jos ste prilozili i link . Taj sto vam je dao minus po meni jedino to radi zbog zavisti sto je Svajcarska izgradila takav grandiozan tunel .
kyoto
Johny O.
Pedja
to se odavno u Evropi vise ne smatra brzom prugom . Ali ovde mnogi ne znaju koliko mi zaostajemo .
Patriota
Ne brini.
Biće nas dovoljno, za tvoje, kad dođu.
Jer, ti nisi sa ovih prostora, samo se tako potpisuješ.
Auuu
Procitaj vest pa komentarisi ili si mozda procitao a nisi u stanju da primis informaciju
Bojan
Brza pruga Beograd -Budimpesta je jedan projekt .
Tunel kroz Frusku Goru drugi.
O cemu se radi u tekstu molim ?"
Radi se o 2 cevi tunela kod Čortanovaca koje trebaju da zamene postojeći Austrougarski tunel i reše trenutno najsporiju deonicu na pruzi BG-NS. Dakle nema veze sa magistralom/autoputem do Rume.
Inače Rusi i Mostogradnja za razliku od većine gradilišta u Srbiji mahnito peglaju ovu deonicu i napredak je očigledan. Šta god ko mislio - Rusi znaju kako se pravi pruga.
Aleksandar
Mislim da je rec o tom tunelu
Nazalost o tunelu na putu ns ruma niko ne prica jos uvek :(
Horor
LALA
Ovo ti nije trebalo . Sad ces najediti patriJote .
NS
Tunel kroz Frusku Goru drugi.
O cemu se radi u tekstu molim ?
komsija
Kamarad
Dejan
Dragan
ako
"biće"
"bi trebalo da budu završeni"
"gradiće se"
gargamel
https://www.kurir.rs/vesti/biznis/2069921/foto-vucic-vozom-do-ns-predstavljen-projekat-modernizacije-pruge-do-budimpeste
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H